Ets a: Portada > Notícies > 1a Trobada amb la ci...

1a Trobada amb la ciutadania

El dissabte 19 d’octubre va tenir lloc, al local de La Societat, la 1a Trobada amb la Ciutadania. Aquesta trobada, emmarcada en l’àrea de Participació Ciutadana de l’equip de govern municipal, ha volgut experimentar per primer cop a Bonastre, un exercici de rendiment de comptes.

En el transcurs de l’acte, s’ha exposat la situació amb la que s’ha trobat l’Ajuntament a l’inici de la legislatura, doncs l’equip polític al capdavant ha canviat totalment i ha volgut compartir les xifres i l’estat de determinats temes. També s’ha explicat amb què s’està treballant ara i molt especialment s’ha dedicat temps a parlar de l’aigua al municipi.

L’experiència, duta a terme amb diàleg obert amb la ciutadania, també ha deixat espai per a tractar temes fora d’agenda però d’interès pels veïns. D’aquest diàleg s’han recollit propostes interessants que s’afegiran a les feines que es duen a terme al consistori.

La bona acollida d’aquest tipus d’iniciativa farà que es repeteixi trimestralment i es pugui continuar tant la tasca de rendiments de comptes, com la informativa i la d’escolta activa de la població