Ets a: Portada > Notícies > Aprovació per Unani...

16 d'octubre del 2019

Aprovació per Unanimitat de la Moció contra la Sentència

Al Ple Extraordinari celebrat avui 16 d'octubre de 2019, el Ple Municipal de l'Ajuntament de Bonastre ha aprovat per unanimitat la Moció de resposta a la Sentència del Tribunal Suprem i per Demanar l'Amnistia per a les persones preses polítiques catalanes i en Defensa del Dret a l'Autodeterminació, presentada pel propi Ajuntament (tots els grups municipals).

Amb aquesta aprovació es mostra l’adhesió de l’Ajuntament de Bonastre a totes les mobilitzacions de rebuig a la sentència del Tribunal Suprem, tant a nivell nacional com internacional, i convida la ciutadania a participar en totes les lluites compartides i pacífiques a favor dels drets i les llibertats.

L'Ajuntament es compromet a participar en l’acte convocat pel President de la Generalitat el dia 26 d’octubre al Palau de la Generalitat, i a treballar conjuntament amb el Parlament de Catalunya, del Govern de la Generalitat de Catalunya i convocar-se a participar, com a representants legítims de la ciutadania, en una assemblea d’electes a favor dels drets polítics i la llibertat.

El poble de Bonastre, representat pel seu Ajuntament, ha volgut expressar amb aquest acte, la més ferma voluntat de seguir treballant, dia rere dia, per garantir els drets i les llibertats de tota la ciutadania de Bonastre, la defensa del diàleg i dels principis democràtics i la pluralitat política, així com el respecte a la separació de poders, imprescindible en qualsevol estat de dret. Però també fer avinent la situació de repressió política i de vulneració de drets fonamentals que estem vivint com a ciutadania i com a país als municipis agermanats.

Descàrrega del text íntegre de la Moció aprovada