Ets a: Portada > Notícies > Es busquen voluntàr...

Desembre 2021

Es busquen voluntàries per obrir l'espai de lectura i treball

Volem obrir un espai de lectura i treball a Bonastre. Per fer-ho possible comptem amb les persones voluntàries que vulguin dedicar una part del seu temps a mantenir obert un local on les nenes i nens del poble puguin anar a estudiar. Aquest local també està destinat a aquelles persones que necessitin d'un lloc per teletreballar.

Si creus que pots dedicar unes hores de voluntariat a fer possible aquest espai de lectura i treball, inscriu-te a través de l'enllaç del codi QR o passa't per l'Ajuntament.