Ets a: Portada > Notícies > Visita de la Direcci...

Dijous 18 de Novembre

Visita de la Direcció General de Memòria Democràtica

Aquest dijous 18 de Novembre, el Director General de Memòria Democràtica, el Sr. Antoni Font, el Subdirector General, Sr. Alejandro Quintana i la Directora dels Serveis Territorials del Departament de Justícia a Tarragona, la Sra. Mònica Solé, han estat a Bonastre per conèixer de primera ma les tasques realitzades de dignificació de la fossa comuna del cementiri parroquial.

El Departament de Justícia i els Regidors de l'Equip de Govern Municipal, van emplaçar-se a seguir treballant per recuperar la memòria històrica i fer-la present perquè, en un futur, no oblidem el nostre passat.

L'Ajuntament de Bonastre continuarà treballant per potenciar la recerca en aquest camp i continuarà confiant en la bona feina que fa el bonastrenc Joan Vilaseca i Figueras per recuperar les històries de la Història de Bonastre.