Ets a: Portada > Notícies > Bonastre participa a...

Diumenge 21 de Novembre

Bonastre participa a les jornades de la pedra seca a Catalunya

SETMANA DE LA PEDRA SECA

Del 19 al 28 de novembre, per segon any consecutiu, tots els racons dels Països Catalans reivindicaran el patrimoni de la pedra seca, el seu ofici i la seva tècnica constructiva organitzant activitats a l’entorn de la pedra seca per posar-la en valor.

Bonastre, també per segon any consecutiu, hi participa activament. L'any passat van ser l'exposició de pedra seca i els actes paral·lels. Enguany, de la ma de l'Associació de Defensa i Conservació del Massís de Bonastre ADC, s'ha programat una activitat al nostre terme municipal.

Es vol reconstruir una barraca de Pedra Seca situada al camí de les Solanes que presenta una esllavissada.

El punt de trobada serà a La Societat de Bonastre, a les 8:30 del diumenge 21 de novembre. Des d’allí sortirem fins el lloc de l’actuació.

Aquesta és una activitat lúdica, cultural i naturalista, totalment gratuïta, recolzada per voluntaris desinteressadament. Només ens faltes tu.