Ets a: Portada > Notícies > Nous equips de treba...

Octubre 2021

Nous equips de treball per a la Brigada Municipal

La Brigada Municipal, malgrat la necessitat, mai havia disposat d'un vehicle lleuger per les feines més bàsiques. A banda del tractor propietat de l'Ajuntament, fins ara havíem resolt el tema gràcies al Panda groc propietat de l'ADF que ens ha cedit tots aquests darrers anys.

Ara però, calia urgentment un canvi. Sense capacitat de fer inversions, s'ha vist la possibilitat de fer una opció de rènting per aquesta petita furgoneta. D'aquesta manera, amb un cost fix mensual on hi entren els manteniments, els canvis de pneumàtics i, fins i tot l'assegurança, podem dotar a la Brigada Municipal d'una eina adient per desenvolupar una part important de la seva feina quotidiana.

A partir d'avui, el veureu circulant pels nostres carrers.