Ets a: Portada > Notícies > Visita oficial del V...

Dissabte 23 d'Octubre del 2021

Visita oficial del Vice President de la Generalitat de Catalunya Bonastre

Aquest proper dissabte 23 d’octubre serà una d’aquestes dates assenyalades. El Vice President de Catalunya farà una visita oficial a Bonastre.

I el motiu de la visita es prou important: la inauguració de la xarxa municipal de fibra òptica de l’Ajuntament. Aquest projecte, finançat amb fons del PUOSC de la Generalitat de Catalunya, més enllà de connectar totes les seus i serveis municipals i dotar a l’Ajuntament d’una infraestructura de futur, facilita la connectivitat de la població. L’adjudicatari del servei, gràcies a l’impuls de la inversió pública, està ara en disposició d’oferir serveis de connectivitat d’alta velocitat i baixa latència a la pràctica totalitat d’habitants del poble.

Aquesta era una de les fites que ens havíem proposat al programa electoral i que vam consensuar al programa de govern de la legislatura. I des de l’equip de govern ens sentim molt satisfets de haver-la assolit. Disposar d’aquesta tecnologia és una necessitat bàsica del segle XXI i un benefici per tots els habitants de Bonastre.

L’Ajuntament rebrà al Vice President i Conseller de Polítiques Digitals i Territori, M.H. Sr. Jordi Puigneró i Ferrer en recepció oficial al mateix Ajuntament de Bonastre a les 10:30 per signar el llibre d’honor (esdeveniment restringit només als membres del consistori).

Posteriorment el Vice President i l’Alcaldessa, acompanyats per la comitiva, aniran caminant des de l’Ajuntament cap a la Plaça de l’1 d’Octubre, per arribar després a La Societat. A les 11:00 és previst el començament de l’acte públic oficial a dins l’edifici de La Societat, amb la presència dels alcaldes dels pobles veïns i altres autoritats. Aquest acte és obert a tothom que hi vulgui assistir, amb les limitacions per COVID vigents del moment.