Ets a: Portada > Notícies > Solucionada l'avaria...

27 de Setembre

Solucionada l'avaria en el subministrament d'aigua

Acabem de restablir el servei de subministrament d'aigua municipal.

El tall en el subministrament d'aigua ha estat motivada per un problema en el sistema d'engegada de la bomba. Al no entrar en funcionament, la bomba no ha treballat i el dipòsit s'ha buidat.

Ara el sistema d'engegada torna a funcionar correctament i el dipòsit, mica a mica, es va emplenant. Tot i que ara no arribi l'aigua a tot arreu o ho faci amb la pressió molt baixa, un cop arribi el nivell del dipòsit al 50% la situació es normalitzarà. Esperem que això passi cap al migdia.

Anirem fent seguiment d'aquest dispositiu per comprovar que només hagi estat un fet puntual i no tingui una avaria més seriosa.

Tanmateix, ens hem posat a treballar també per poder sensoritzar aquest dispositiu i tenir informació d'aquest aparell en temps real. I amb això, poder reaccionar més ràpidament, abans que  es buidi el dipòsit i ens quedem sense aigua.