Ets a: Portada > Notícies > Web per a la reactiv...

Setembre 2021

Web per a la reactivació econòmica post COVID a Bonastre

En el marc dels ajuts per combatre l'impacte del COVID-19, la Diputació de Tarragona va aprovar en el seu moment  la  concessió  de  subvencions  per  a  la  realització  d’accions  que  fomentessin la reactivació ocupacional i econòmica del Camp de Tarragona, les  Terres de l’Ebre i el Baix Penedès.

L'Ajuntament de Bonastre va presentar una proposta per posar a Internet una pàgina oficial amb els negocis del poble, per tal de centralitzar i informar d'allò que genera activitat econòmica al poble, i per donar un impuls més enllà de la pandèmia.

La Diputació de Tarragona va aprovar la proposta de 2.500€, concedint el 100%, a càrrec de l’aplicació pressupostària 8040/241/46209 per a desenvolupar activitats de reactivació econòmica i/o ocupacionals derivades de la Covid-19. I des de fa unes setmanes, que es troba operatiu a través d'aquesta nova web:

Cal destacar que s'ha iniciat un procés de modernització de les webs de l'Ajuntament, començant per l'adquisició del domini bonastre.cat que mostra una pàgina oficial d'aterratge on trobar tot allò essencial de Bonastre. Amb accessos directes a serveis de l'Ajuntament i webs relacionades:

BONASTRE.CAT