Ets a: Portada > Notícies > Reprenem les Trobade...

Setembre 2021

Reprenem les Trobades amb la Ciutadania

Abans de la pandèmia, vam començar a potenciar les trobades amb la ciutadania de forma trimestral, abans dels Plens Ordinaris de la Corporació.

Ara que les mesures sanitàries de contenció i control es van obrint, volem tornar a interactuar amb els veïns i les veïnes del poble.

Ho farem en un format més innovador i informal. A peu de carrer i a diferents parts del poble. Enlloc de demanar que us acosteu a l'Ajuntament, son els regidors de l'equip de govern que s'acostaran a diferents indrets del poble, en diferents dies. Així podem arribar a més gent i copsar les vostres opinions al vostre entorn més proper.

Aquestes trobades no són restringides. Així que, si a algú no li va bé el dia que es fa prop de casa seva, pot venir el dia que prefereixi a la trobada en un altre indret de Bonastre.

Si voleu interactuar amb els vostres responsables municipals, conèixer els projectes en curs, exposar les vostres inquietuds i discutir de forma constructiva sobre qualsevol tema de competència municipal, aquesta és una bona oportunitat.

Us hi esperem !!!