Ets a: Portada > Notícies > Borsa de treball adm...

Juliol 2021

Borsa de treball administrativa - 6 hores a la setmana

S'ha obert la convocatòria amb les bases d'un procés selectiu per a la constitució d'una BORSA DE TREBALL de personal funcionari interí ADMINISTRATIU/IVA de l'Ajuntament de Bonastre, per concurs-oposició.

El personal que formarà part d’aquesta borsa serà seleccionat mitjançant concurs-oposició, torn lliure.

El personal nomenat temporalment tindrà assignades les retribucions bàsiques i complementàries segons el grup/subgrup de classificació. La jornada de treball serà a temps parcial, corresponent a 6 hores a la setmana i 24 hores al mes.