Ets a: Portada > Notícies > Comença el sondeig ...

16 Juny

Comença el sondeig pel nou pou d'aigua

Finalment, després de tots els tràmits administratius i els endarreriments ocasionats per la pandèmia, avui s'ha pogut iniciar el procés de perforació pel sondeig d'un nou pou d'aigua potable per abastir la població.

Aquesta és la fase inicial de totes les accions respecte al servei d'aigües que cal dur a terme durant els propers mesos i anys. En aquesta prospecció ens caldrà corroborar el que indiquen els estudis tècnics dels que disposa l'Ajuntament i la informació proporcionada per l'ACA. Si es confirma, en aquest lloc de la zona de La Vinya on s'està perforant, es trobarà aigua en quantitat suficient i de la qualitat adequada per a abastir Bonastre.

Esperem poder-vos actualitzar els propers dies de l'evolució del sondeig de forma positiva.