Ets a: Portada > Notícies > Nou conveni de col·...

Juny 2021

Nou conveni de col·laboraci amb el FIC-CAT

L'Ajuntament de Bonastre ha subscrit aquest dimarts, un conveni amb el Festival Internacional de Cinema en Català que es celebra des de fa 13 edicions a la població veïna de Roda de Berà.

El FIC-CAT és l'esdeveniment de referència  del cinema català on concursen llargmetratges, curtmetratges, documentals, videoclips, produccions escolars i talent jove. Un festival que ens apropa, gratuïtament, la millor selecció de la nova oferta que surt al mercat. Any rere any, de forma incansable.

Aquest festival arrelat a Roda de Berà, s'ha resistit a marxar a capitals més populoses, cercant sempre ser a prop dels seus orígens. I per poder continuar essent-hi, cal el compromís del territori. Per això molts Ajuntaments de la demarcació han obert vies de col·laboració.

Bonastre, compromès amb la cultura, no ha volgut ser menys. I, amb l'acord signat, les veïnes i els veïns de Bonastre, podran gaudir de projeccions del festival de forma gratuïta durant els mesos d'estiu (en aquest període on no es fan projeccions del Cicle Gaudí).

Tanmateix, el FIC-CAT també col·laborarà amb l'escola l'Estel de Bonastre per tal de potenciar el coneixement i cultura cinematogràfica entre els seus alumnes. Quí sap si, en un futur proper, es poden despertar vocacions i desenvolupar produccions que siguin seleccionades pel propi festival.

Esperem que aquest acord, a banda de profitós per ambdues parts, pugui ser durador i enriquidor.