Ets a: Portada > Notícies > Renovació del Cicle...

Diumenge 6 Juny

Renovació del Cicle Gaudí a Bonastre

Aquest diumenge, en sessió avançada del Cicle Gaudí, es va projectar la darrera pel·lícula de la temporada 2020-2021.

Abans de començar es va procedir a la signatura del nou Conveni de Col·laboració entre l'Ajuntament de Bonastre, el Cicle Gaudí i l'Associació Cultural Bon-Astre per la temporada 2021-2022 que tornarà el mes de setembre amb noves projeccions de cinema català.

L'acte va comptar amb la presència de la Presidenta de l'Acadèmia del Cinema Català, l'Isona Passola, que ens va impactar amb la seva oratòria i la seva personalitat. Esperem poder-la retrobar aviat per Bonastre i tornar a gaudir una estona de la seva companyia.

En l'acte, l'Alcaldessa Ester Bartra, va transmetre la petició dels alumnes de l'escola de Bonastre per a incloure pel·lícules adreçades al públic infantil i juvenil dins el circuit estable del Cicle Gaudí.

La Judit Garrido, com a Presidenta de l'Associació Cultural Bona-Astre, va representar en l'acte a tota la gent de l'Associació Cultural que, setmana rere setmana, ha fet possible el bon desenvolupament de les activitats de cinema tot i les restriccions del COVID. Sense la constància i bona feina de tot l'equip de La Cultural, el cinema a Bonastre hagués estat més difícil i, segurament, menys exitós.