Ets a: Portada > Notícies > Concurs Infantil per...

Juny 2021

Concurs Infantil per fer la portada del Programa de la Festa Major 2021

La Comissió de Festes de l'Ajuntament de Bonastre organitza un Concurs Infantil per fer la portada del Programa de Festa Major d'enguany.

Adreçat a nenes i nens de 5 a 12 anys, d'estil lliure en un format DinA4, per lliurar a l'Ajuntament abans del 23 de juny, segons les bases que figuren a continuació:

BASES CONCURS INFANTIL PORTADA PROGRAMA DE FESTA MAJOR BONASTRE 2021

PARTICIPANTS:

‚óŹ         Podran participar infants des dels 5 anys fins als 12 anys. Cada concursant podrà presentar un màxim de 2 obres.

TEMA, TÈCNICA I MESURES:

‚óŹ        La proposta gràfica ha de ser un treball original e inèdit i ha d'estar relacionada amb Bonastre i/o la seva festa major.

‚óŹ        S'acceptaran composicions en format de dibuix, collage, disseny assistit per ordenador, amb Canva o amb fotografies (es pot incloure fotografies on no hi apareguin cares de persones).

‚óŹ        La tècnica és lliure i ha de ser apta per a la seva reproducció en quadricromia, evitant la utilització de tintes metal·litzades, fluorescents o relleus enganxats.

‚óŹ        S’ha de presentar en tamany DIN A4 (29,7 cm x 21 cm) amb orientació vertical.

‚óŹ        Les obres que no compleixin els requisits seran desqualificades.

PRESENTACIÓ:

‚óŹ        El treball ha d'anar signat al dors amb un pseudònim i ha d’anar acompanyat d’un sobre tancat, rotulat amb el mateix pseudònim i dins hi ha d’haver una nota amb el nom i cognoms, l’adreça postal, el telèfon mòbil, l’adreça electrònica i el NIF de l’autor/a

‚óŹ        S’han de lliurar a l’Ajuntament de Bonastre, abans del 23 de juny de 2021.

‚óŹ        Els drets de reproducció del cartell guanyador seran cedides al Ajuntament de Bonastre, passant a formar part del patrimoni de l’Ajuntament que podrà fer-ne ús per: edició de cartells, programes de mà, invitacions, anuncis o qualsevol altre suport o esdeveniment relacionat amb la promoció de la festa.

PREMI:

‚óŹ        L’autor/a del cartell guanyador rebrà un premi el dia del pregó de Festa Major.

‚óŹ        La persona guanyadora tindrà el reconeixement públic que li correspon de ser l’autor/a del cartell oficial de la Festa Major 2021.

‚óŹ        El veredicte es farà públic el dia 30 de juny a través del Facebook del Ajuntament de Bonastre.

‚óŹ        El jurat valorarà els treballs presentats en conformitat amb els següents criteris:

‚óŹ      Originalitat

‚óŹ      Creativitat

‚óŹ      Inclusió en el disseny d’algun element significatiu de Bonastre

‚óŹ        El concurs es podrà considerar desert si el jurat ho veu oportú.