Ets a: Portada > Notícies > Revisió de solars i...

Maig 2021

Revisió de solars i parcel.les sense netejar

L'Ajuntament ha posat recentment en coneixement dels propietaris i residents de solars i parcel.les amb matolls (i altres elements que fan desmerèixer el sector on es troben ubicades), que han de mantenir l'espai en condicions. El no fer-ho, genera un perjudici a la seguretat, salubritat i ornat públic.

Per aquest fet s'ha demanat a propietaris i usufructuaris que procedeixin a la neteja condicionament de les respectives parcel.les i la poda de la vegetació que envaeix la via pública.

Tant el Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d'agost de la Generalitat de Catalunya, com l'ordenança 33  de 2017 de l'Ajuntament de Bonastre obliguen a fer aquest manteniment (incloent-t'hi el tancament de solars), amb tot un procediment sancionador per si no es duu a terme.

Des d'aquí volem fer-ne un recordatori, demanant als propietaris i usufructuaris que s'esmercin en netejar i condicionar les parcel·les i solars, tal i com mana la legislació aplicable.