Ets a: Portada > Notícies > Tancament de la pist...

31 Març

Tancament de la pista durant la Setmana Santa

Davant l'augment dels casos de COVID a les portes de la quarta onada, i com a mesura preventiva, es va procedir a tancar durant uns dies la pista del costat de la Llar d'Infants (a la zona de les casetes).

Malgrat això, s'ha detectat casos de jovent en grups nombrosos i sense mascareta, que, saltant-se la prohibició, intentaven accedir a la pista de forma incívica, atemptant contra les instal·lacions municipals i faltant al respecte al veïnat que els recriminà les actituds contra els protocols de la pandèmia i les accions contra els bens públics.

Per aquestes raons, l'Ajuntament ha decidit mantenir tancades les pistes durant tota la setmana.