Ets a: Portada > Notícies > Canvi d'ubicació de...

28 Gener 2021

Canvi d'ubicació de contenidors d’escombraries a la zona de La Vinya

A partir d’avui es troba operatiu el canvi de contenidors de les escombraries a la zona baixa de La Vinya. Els contenidors que hi havia fins ara a l’aparcament de l’entrada de La Vinya (cantonada Avinguda de Catalunya amb el carrer Lleida) s’han traslladat al costat oposat, cap a la zona esportiva (cantonada carrer Barcelona amb carrer Pirineus). D’aquesta manera s’amplia l’espai d’aparcament de la zona, alhora que es dignifica l’entrada de La Vinya.

Aquest trasllat ha vingut motivat tant per les demandes històriques de millorar aquest accés a la zona residencial de La Vinya, com per les continuades queixes veïnals per l’incompliment de les normes de circulació de vehicles a la zona i el risc que suposava per a les persones.

En la mateixa actuació també s’ha traslladat el contenidor de restes vegetals de la zona esportiva a la parcel.la del davant d’on ha estat fins ara. Amb això s’ha alliberat l’espai que properament es destinarà a fer la prospecció del nou pou d’aigua de boca pel poble.

Tots aquests canvis de contenidors seran vigents fins a la remodelació del servei de recollida d’escombraries que es preveu dur a terme durant el segon semestre del 2021.