Ets a: Portada > Notícies > Propera Trobada amb ...

Gener 2021

Propera Trobada amb la Ciutadania

Per dilluns dia 18 de gener, a les 19:30h., està previst convocar sessió del Ple de l'Ajuntament amb caràcter ordinari. Atès que la sala de sessions de l'Ajuntament no permet mantenir les distàncies de seguretat vigents actualment, la sessió es durà a terme a sobre la Llar Social.

Degut a les noves restriccions decretades per tal de frenar l'increment de casos de COVID, no serà possible dur a terme la Trobada amb la Ciutadania prevista per abans de cada Ple Ordinari. Però per no deixar la ciutadania sense veu i facilitar la comunicació amb l'Ajuntament, es troba operatiu un compte específic de correu electrònic on fer arribar les preguntes, queixes, demandes d'informació i suggeriments. És aquesta:

pledebonastre@ajbonastre.cat

Malgrat les dificultats dels actes públics presencials del moment, volem mantenir oberts els canals perquè la ciutadania pugui debatre els temes d'interès general amb les persones a les que els ha delegat la gestió de l'Ajuntament.