Ets a: Portada > Notícies > Visita de SS.MM. els...

6 de Gener del 2021

Visita de SS.MM. els Reis d'Orient a Bonastre

Aquesta nit, els Reis d'Orient han passat per Bonastre, omplin les cases de regals, alegria en bombolles i esperança vers un 2021 que ens albira solucions.

A l'Ajuntament també hi han passat i ens han demanat un xic de paciència. Ens han fet saber que les vacunes van arribant i que, en uns mesos, podrem començar el retorn a la normalitat, a trobar-nos, a tocar-nos i a abraçar-nos, a compartir plegats,....I han volgut fer un regal a totes les bonastrenques i bonastrencs per continuar la lluita contra la pandèmia i escurçar el temps cap a la tant anhelada normalitat.

Així, totes les persones empadronades que ho desitgin, poden passar a recollir a partir de dijous 7 de gener a la tarda, una mascareta de les que SS.MM. els Reis d'Orient han deixat a l'Ajuntament.

Ens n'han deixat una per cadascuna de les persones empadronades, així que n'hi ha per tothom.