Ets a: Portada > Notícies > Curs d'Informàtica ...

Curs d'Informàtica gratuït per a aturats majors de 45 anys

L'Ajuntament de La Bisbal del Penedès, amb el suport de la Cambra de Comerç i el Fons Social Europeu, organitza un curs d'iniciació a la informàtica per a aturats majors de 45 anys.

Aquest curs de 100 hores de durada, és de caràcter introductori però molt pràctic. I està enfocat a:
- realitzar tràmits electrònics
- cercar feina utilitzant la tecnologia
- crear el currículum i la carta de presentació
- escanejar documents i retocar imatges
- utilitzar el correu electrònic

En aquests moments s'estan agafant preinscripcions. Hi ha la possibilitat de fer el curs de matí ode tarda. El curs es durà a terme el mes de novembre.

Les persones interessades, poden apuntar-se al correu electrònic ocupacio@bisbalpenedes.com o adreçar-se a l'Ajuntament de Bonastre en horaris d'oficina.