Ets a: Portada > Notícies > Tornem a la normalit...

Tornem a la normalitat amb l'aigua de consum humà

Durant les darreres setmanes, hem patit restriccions en el subministrament d'aigua de boca i s'ha buidat el dipòsit en diferents ocasions. En algun moment fins i tot, pel fet de l'arrossegament dels fangs del fons del dipòsit, es va recomanar no fer servir l'aigua per beure.

Un cop normalitzats els consums i recuperats els nivells del dipòsit, es van dur a terme una sèrie de mesures per revisar la qualitat de l'aigua i ajustar el sistema de cloratge, el qual també s'havia vist afectat pels desajustos de nivells i consums.

Tot i que l'aigua de boca, un cop recuperats els nivells del dipòsit, ja no representava riscos per la salut, s'ha continuat fent controls i analítiques que han confirmat la bona salubritat de l'aigua que arriba a les nostres llars.