Ets a: Portada > Notícies > Acte unitari a Bonas...

Acte unitari a Bonastre per a commemorar la Diada Nacional de Catalunya

La mala passada meteorològica del dia d'ahir, acompanyada del bon temps d'avui, dia 11 de setembre, ens ha permès fer una acte commemoratiu de la Diada Nacional de Catalunya de caràcter unitari per part de tots els grup polítics amb representació al consistori.

Es cert que els caps de llista de les diferents formacions i algun dels regidors no hi han pogut ser per motius familiars o de salut (sortosament lleus), però sí que ha estat un acte institucional amb representació de SOM Bonastre, Tot Som Bonastre i ERC.

S'ha llegit el Manifest que ahir no es va poder llegir (i que us vam compartir per aquest mateix mitjà) i s'ha fet sonar el Segadors per la megafonia municipal tal i com havia demanat el grup d'Esquerra a l'Ajuntament.

Agraïm els assistents la seva presència i el seguiment de les recomanacions i normatives de prevenció contra la COVID.

Visca la terra i Visca Catalunya !!!