Ets a: Portada > Notícies > Ple Extraordinari de...

Ple Extraordinari de l'Ajuntament de Bonastre

Avui 26 d'agost a les 13,15h  hi ha convocada una sessió del Ple de l'Ajuntament amb caràcter extraordinari al Centre Cívic de La Societat.

L'ordre del dia és el següent:

1. Aprovació, si s'escau, esborrany de l'acta de la sessió anterior, del 20 de juliol de 2020.
2. Donar compte de Decret 142-2020, en que s'aprova la liquidació del pressupost 2019 de l'Ajuntament.
3. Aprovació inicialment, si s'escau, en canvi de mitjà de finançament en l'expedient de modificació de pressupost 1-2020, per crèdit extraordinari/suplement de crèdit, deixant-se de finançar per mitjà de préstec per despesa corrent passant a finançar-se exclusivament amb baixes de crèdit del pressupost de despesa.
4. Aprovació provisional, si s'escau, modificació de crèdit 04/2020 del pressupost de baixa per errors d'obligacions d'exercicis tancats (exp. 219-2020)
5. Aprovació, si s'escau, la modificació del saldo inicial de drets reconeguts de pressupost tancats de l'exercici 2019, deguda a la comissió d'errors (exp. 239-2020).
6. Aprovació, si s'escau, correcció d'errada material del pressupost vigent.
7. Donar compte del pla anual de control financer, comptes any 2019
8. Donar compte del pla anual de control financer, comptes any 200