Ets a: Portada > Notícies > Associació de Defen...

Associació de Defensa i Conservació Massís de Bonastre

Una de les Associacions més noves de Bonastre, la "Associació de Defensa i Conservació Massís de Bonastre" (ADC), fa unes setmanes va fer conèixer a l'Ajuntament de Bonastre la finalització dels tràmits de la seva constitució legal.

Encara que des del moment que va néixer la voluntat de crear l'Associació ja han estat molt actius, des de l'Ajuntament els felicitem per aquesta constància (tant en les activitats com en les legalitats) perquè sabem l'esforç que representa per totes les associacions tirar endavant des de la voluntarietat dels seus membres. I aprofitem aquest espai per també agrair a la resta d'entitats del poble tot el que fan en benefici de tothom.

En referència a l'ADC - Associació de Defensa i Conservació Massís de Bonastre, us volem compartir que han programat una actuació pel diumenge 19 de juliol amb la fresca del matí. Tenen previst anar a feinejar al Jardí de Cactus.

Tothom que estigui interessat en conèixer la nova associació i participar en aquesta activitat, pot fer-ho molt fàcilment. Només cal que puntualment a les 7:00 del matí siguin a l'exterior de La Societat. Des d'allà es pujarà caminant cap al Jardí dels Cactus (si algú sap anar-hi i vol anar-hi directament, a les 7:30 a l'entrada del Jardí). Aprofitant la fresca del matí es faran les actuacions de manteniment que tenen programades, per plegar abans del migdia, abans no s'intensifiqui la calor.

Es recomana portar aigua, esmorzar i guants de treball.

Recordeu les 3M de la protecció COVID: Mascareta, Mans netes, Manteniment de distàncies. Amb la nova normativa, la mascareta més necessària que mai.