Ets a: Portada > Notícies > Ampliació de l'Aten...

Ampliació de l'Atenció al Públic a l'Ajuntament

Poc a poc anem recuperant les activitats quotidianes i rutinàries. És per això que ara que ja hem adaptat al 100% els espais de l'Ajuntament ampliem l'atenció al públic.

⏰🏚Des de dilluns 29/juny l'horari d'atenció al públic de l'Ajuntament serà de 9:00 a 13:00h els matins i els dijous tarda de 16:30 a 19:30h; preferible amb cita prèvia, però no necessari.

😷 És obligatori l'ús de mascareta.

🖊 Si has d'omplir algun document porta'l complimenta't de casa o preferiblement porta el teu bolígraf.

Us recordem que tots els tràmits amb l'Ajuntament es poden fer telemàticament a la Seu electrònica de l'Ajuntament.

Seu electrònica