Ets a: Portada > Notícies > Petició de col.labo...

Petició de col.laboració de la pagesia local

Per tal de ampliar les accions preventives del contagi del coronavirus COVID-19 a Bonastre, l'Ajuntament fa una crida als pagesos que disposin de tractor amb bota d'ensulfatar.

Els que vulguin i puguin col.laborar en la desinfecció dels carrers del poble, que contactin amb l'Ajuntament (presencialment, per correu electrònic jterribas@ajbonastre.cat o per telèfon al 977 65 70 19).

Amb tots aquells pagesos que s'hi ofereixin, l'Ajuntament es coordinarà amb ells per planificar les tasques, el material i dies de desinfecció.