Ets a: Portada > Notícies > Crema controlada al ...

Crema controlada al terme de Bonastre entre el 20 i el 23 de Maig

El cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya ens fa saber que, entre els dies 20 i 23 de maig, es durà a terme una crema controlada al terme de Bonastre, a la zona de Cal Setró.

Per aquest motiu serà previsible veure fum en aquesta part del terme municipal.

Els focs controlats redueixen el combustible i poden millorar els hàbitats per a la vida silvestre, milloren a curt termini el farratge per a la pastura, milloren l'accessibilitat, ajuden a controlar les malalties dels arbres i perpetuen les espècies que depenen dels incendis. El foc és vital per a la recuperació d'algunes espècies amenaçades i esdevenen un sistema natural per a la reactivació de l'ecosistema i la protecció del paisatge.