Ets a: Portada > Notícies > Reactivació del Ser...

Reactivació del Servei de Recollida d'Andròmines

El passat 18 de març, en motiu de la fase d'emergència del PROCICAT i l'estat d'alarma decretat pel govern estatal, va quedar suspès temporalment el servei municipal de recollida d'andròmines (mobles vells, electrodomèstics espatllats, objectes voluminosos, etc). Dos mesos després, avui dilluns 18 de maig, es torna a reemprendre el servei, en aplicació de les noves mesures de desconfinament.

Hi haurà, però, uns lleugers canvis en la gestió del servei:

- A partir d'ara, la recollida es farà el 1r, 3r i 5è divendres de cada mes.

- Caldrà avisar abans a l'Ajuntament, trucant al telèfon 977 65 70 19, des d'on es confirmarà i gestionarà la recollida.

- El que s'hagi de recollir, s'haurà de deixar a la porta de la casa, el dia que toqui, a les 8 del matí.