Ets a: Portada > Notícies > Incivisme en l'aband...

Incivisme en l'abandonament de trastos vells a l'espai públic

El passat 18 de març, per aquest mateix mitjà, ja us vam fer saber que el servei municipal de recollida d'andròmines (mobles vells, electrodomèstics espatllats, objectes voluminosos, etc), quedava suspès temporalment.

Aquesta suspensió continua vigent, i no s'aixecarà fins que no s'aixequi la situació d'emergència pel COVID-19.

Per aquest motiu tornem a fer una crida a no llençar els trastos vells al carrer ni als contenidors. Ara, això no toca. Qui estigui fent neteja de casa, que guardi totes aquestes andròmines fins que tornin a obrir les deixalleries. Llavors, si no ho podeu dur pels vostres mitjans, els serveis municipals ho passaran a recollir.

PROU INCIVISME AMB LES DEIXALLES ALS ESPAIS PÚBLICS.