Ets a: Portada > Notícies > Els dimarts a les 4,...

Els dimarts a les 4, continua la desinfecció dels carrers del municipi pel COVID-19

Com us informàvem fa poc, l'Ajuntament de Bonastre s'ha acollit a la proposta de la Diputació de Tarragona per enviar una brigada mòbil a fer desinfeccions davant de botigues d'alimentació, farmaciola, CAP i Ajuntament.

D'aquesta manera, i durant les properes setmanes, cada dimarts a partir de les 16h. tindrem una brigada especialitzada de la Diputació de Tarragona desinfectant punts estratègics del nostre municipi on hi ha més moviment de persones i més risc de difusió del virus.

L'Ajuntament de Bonastre seguirà recolzant-se amb l'ADF, com a cos autoritzat per aquestes tasques, per planificar tasques de desinfecció addicional en carrers i espais on no arriba la desinfecció de la Diputació de Tarragona o que el passat diumenge no van poder tractar-se.

En els aspectes de protecció al personal que presta el servei públic, el consistori bonastrenc també està distribuint aquests dies més mascaretes i protectors als funcionaris i personal laboral que segueixen treballant perquè els serveis essencials no deixin de funcionar al nostre municipi.