Ets a: Portada > Notícies > Desinfecció dels ca...

Desinfecció dels carrers del municipi pel COVID-19

Dins el pla d'acció de l'Ajuntament de Bonastre per fer front a la crisi sanitària, demà diumenge dia 5 d'abril, a partir de les 10 del matí, membres autoritzats de l'ADF duran a terme una desinfecció general de carrers i espais públics del municipi.

Aquesta tasca, que s'havia previst dur a terme el dimarts passat, va haver d'ajornar-se per la previsió de pluges.

La feina consistirà a ruixar carrers, places, espais públics i contenidors de la brossa amb una solució d'hipoclorit sòdic al 0,2%, d'acord amb les indicacions tècniques de Protecció Civil.

Aquesta mesura es suma a d'altres que l'Ajuntament ja ha dut a terme en motiu de la crisi del coronavirus, com ara la distribució de mascaretes a comerços del poble o les mesures extraordinàries pensades per reduir l'impacte econòmic de la crisi sobre la ciutadania i els comerços.

Tanmateix, l'Ajuntament de Bonastre s'ha acollit a la proposta de la Diputació de Tarragona per enviar una brigada mòbil per a fer desinfeccions davant de botigues d'alimentació, farmaciola, CAP i Ajuntament. Per la qual cosa la setmana vinent també tindrem una desinfecció extra en aquests punts estratègics on, per qüestions logístiques, hi ha moviment de persones i més risc de difusió del virus.