Ets a: Portada > Notícies > Publicat el Decret d...

Publicat el Decret d'Alcaldia de mesures econòmiques pel COVID-19 de 24-03

Malgrat per aquest mitjà ja es va avançar el primer paquet de mesures econòmiques aprovades per l'Equip de Govern de l'Ajuntament de Bonastre, us compartim aquí el text íntegre del Decret d'Alcaldia on s'aproven, entre d'altres mesures, el deixar sense efecte el canon de la Llar Social o la suspensió del padró mensual de la Llar d'Infants Els Patufets, mentre duri el tancament dels establiments o dels serveis.

Des de l'Ajuntament de Bonastre continuem treballant cada dia per a minimitzar el risc de contagis, seguir prestant els serveis públics essencials i cercant les fórmules al nostre abast per a ajudar als negocis i a les persones de Bonastre social i econòmicament.

ACCÉS AL DECRET