Ets a: Portada > Notícies > L'Ajuntament distrib...

L'Ajuntament distribueix les targetes moneder per les beques menjador a Bonastre

Els Departaments d’Educació i el de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, a través dels Consell Comarcals, han habilitat 140.000 targetes per als usuaris del servei de menjador i 20.000 per als dels serveis d’intervenció socioeducativa amb servei d’àpat, després d’un acord amb la Caixa d’Estalvis i Pensions.

Les famílies que tenen atorgada una beca menjador per als seus fills podran cobrar l’import dels ajuts a través d’una targeta moneder.

Les targetes es distribueixen a l’Ajuntament de Bonastre i cal adreçar-se a la seva seu pels matins, on s’atendrà amb les mesures de seguretat i distàncies adequades, pel lliurament físic de les targetes als beneficiaris. Cada targeta té carregat l’import de la beca que perceben els infants durant el temps que duri el tancament. La majoria de les beques cobreixen el 50% de l’import del preu: els ajuts ordinaris són de 3,10 euros i, en els cas de les rendes més baixes, de 6,20 euros. La mesura s’estendrà fins que la Generalitat suspengui les mesures de prevenció extraordinàries decretades per contenir l’epidèmia.

Aquesta opció triada per la Generalitat, assegura als infants amb més necessitats poder continuar disposant de l’ajut.

FAQS sobre les targetes-moneder de les beques-menjador