Ets a: Portada > Notícies > Ajuda per a les pers...

Ajuda per a les persones grans i amb patologies durant el confinament

El voluntariat de Bonastre està preparat i a disposició per a atendre a les persones de col.lectius vulnerables que els calgui un ajut en temps de confinament.

A qui li calgui aquest ajut o als familiars o amics que creguin que aquest servei pot ser necessari per algú proper, que truqui a l'Ajuntament de dilluns a divendres de 9 a 13h. (al 977 65 70 19) o que envii un correu electrònic a qualsevol hora del dia, qualsevol dia de la setmana (a atencio.ciutadana@ajbonastre.cat) i ens coordinarem amb els voluntaris i l'ajut que es pot oferir, com ara:

- anar a fer la compra i dur-la a casa
- portar la medicació a domicili
- portar a passejar les vostres mascotes
- trucar-vos per parlar amb vosaltres si us cal companyia.