Ets a: Portada > Notícies > Bonastre a la plataf...

Bonastre a la plataforma "Connecta't al Voluntariat"

El passat dilluns 16 de març, el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies va posar a disposició de les administracions públiques i les entitats socials la plataforma Connecta’t al voluntariat per donar suport a persones vulnerables en el marc de l’emergència sanitària actual.

Les propostes de voluntariat que es difonen mitjançant el portal Connecta’t al Voluntariat són les que compleixen amb les instruccions i recomanacions publicades tant pel Departament de Treball Afers Socials i Famílies com pel Departament de Salut.

Bonastre ha obert el seu espai de propostes de voluntariat en el marc de l’emergència sanitària i actualment hi te una crida oberta.

Connecta’t al voluntariat

La plataforma esdevé un espai de referència per trobar reunides i agrupades les diferents crides dels poders públics i de les entitats, amb l’objectiu que la ciutadana que estigui en disposició d’organitzar-se per atendre les necessitats bàsiques de la població vulnerable.

Els Ajuntaments o entitats obren crides al voluntariat al Connecta't i els voluntaris s'hi poden registrar, indicant-hi la seva disponibilitat. L'Ajuntament o entitat, amb aquesta informació, pot organitzar els serveis de voluntariat de la millor forma possible gràcies a les facilitats que ofereix la plataforma Connecta't.