Ets a: Portada > Notícies > Possibles interrupci...

Possibles interrupcions en el servei d'aigua potable

Per actuacions de l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA), durant dilluns dia 9 i dimarts dia 10 de desembre, poden produir-se talls intermitents en el subministrament d'aigua potable a les llars.

Aquest assaig és una acció programada per l'ACA conjuntament amb l'Ajuntament de Bonastre, per avaluar l'estat de l'aqüífer actual i preveure les futures actuacions que ens permetin garantir-ne el subministrament en quantitat i en qualitat.

Agraïm a tothom la comprensió, tot esperant que les molèsties ocasionades siguin les mínimes possibles.