Ets a: Portada > Notícies > El Consell Comarcal ...

24/11/2019

El Consell Comarcal inicia la contractació de 24 persones en situació de desocupació

El Consell Comarcal del Baix Penedès ha d'iniciar el proper 16 de desembre el programa Enfeina’t a la comarca. Aquest programa permetrà contractar un total de 24 persones que actualment es troben a l’atur

Poden ser destinatàries d’aquesta oferta laboral les persones en situació de desocupació de llarga durada, és a dir, qualsevol persona que hagi estat inscrita a l’Oficina de Treball un mínim de 12 mesos, continuats o no, dins d'un període de 18 mesos.

El període per a presentar les sol·licituds per als interessats serà de dilluns vinent dia 25 fins dimecres 27 de novembre, de 9.00 a 14.00 hores al Consell Comarcal del Baix Penedès, per a 16 ofertes (12 peons i 2 auxiliars administratius/ves). Aquestes ofertes de treball estaran distribuïdes als 14 municipis de la comarca.

Per a la resta de places (1 monitor de lleure per a gent gran i 7 places d’auxiliar administratiu/va) el període per presentar sol·licituds serà de dilluns 2 fins dimecres 4 de desembre, de 9.00 a 14.00 hores al Consell Comarcal del Baix Penedès. En aquest cas el lloc de treball pel monitor serà Masllorenç, i les places d’auxiliar administratiu seran al Consell Comarcal del Baix Penedès.

Les persones interessades han de presentar al Consell Comarcal la sol·licitud degudament emplenada i els següents documents: document d’identitat, currículum vitae, certificat de vida laboral recent. Trobareu el document per emplenar al vostre ajuntament i també a les oficines del Consell Comarcal.

Aquest programa es realitza amb la col·laboració dels 14 ajuntaments de la comarca, i està subvencionat pel Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i el Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE).

Per a més informació adreceu-vos al Consell Comarcal del Baix Penedès

o feu una ullada a la notícia a la web del CCBP:Enllaç a la notícia i arxius relacionats