Ets a: Portada > Notícies > Circulació a la Pla...

22 de Novembre del 2019

Circulació a la Placeta de la Muntanyeta - Trobada amb els veïns

En la 1a Trobada amb la Ciutadania del passat 19 d'octubre, molts veïns es van mostrar preocupats pels sentits de circulació al voltant de la Placeta de la Muntanyeta i les prioritats del trànsit a la zona.

Per aquest motiu, des de l'Ajuntament, us plantegem de fer la 1a ACCIÓ derivada de les trobades ciutadanes i les inquietuds manifestades.

En aquesta 1a ACCIÓ us proposem de trobar-nos al carrer, al lloc on voleu proposar millores. Us les volem sentir explicar allà mateix, entendre les problemàtiques i explorar-hi les solucions possibles.

Per això emplacem a tots els veïns que van venir a la trobada i van manifestar interès, però també als veïns de la zona de la muntanyeta i a tota la població de Bonastre que se senti interpel.lada, el proper divendres dia 22 de novembre. A les 19:30 hores, a la mateix Plaça de la Muntanyeta.

No tenim solucions màgiques. Però ens volem arriscar a provar les vostres propostes dins un marc de consens i diàleg entre veïns.

Allà hi serem. I si ho voleu, allà ens hi trobarem.