Ets a: Portada > Notícies

Info Bonastre

• Publicat el juny 2018

TRANSPORT MUNICIPAL-NOU HORARI ESTIU 2018

Es recorda a les persones usuàries del bus El Vendrell que els horaris de les mateixes canvien a partir del dia 25 de juny a l'horari d'estiu i que finalitzarà el dia 12 de setembre. Aquest horari implica que el bus direcció El Vendrell que fins ara sortia a les 15.00h sortirà a les 16.00h. La resta dels horaris són els mateixos.

• maig 2018

AMPLIACIÓ PERÍODE PAGAMENT DEL PADRÓ DE VEHICLES

BASE ens informa que, a causa de problemes en el repartiment de les cartes de pagament, s'ha ampliat el període per pagar el padró de l'Impost de Vehicles que venç el 31/05/2018, fins al 29/06/2018.

Aquest canvi no afecta els rebuts domiciliats al compte bancari, que es passaran a cobrament com s'havia fet habitualment.

• Publicat el maig 2018

Neix la Xarxa d’ocupació del Baix Penedès per tal de combatre l’atur

• maig 2018

Subvenció

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona, en sessió de data 17 de novembre de 2017, ha concedit una subvenció de 6.808,00€ a l'Ajuntament de Bonastre per l'adquisició d'un analitzador de clor.

• Publicat el gener 2018

SUBVENCIÓ

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona, en sessió de data 15 de desembre de 2017, va concedir a l'Ajuntament de Bonastre una subvenció de 44.942,54€, per la rehabilitació de les dependències de la Llar Social, dins del programa d'inversions del PAM anualitat 2017.

• desembre 2017

Subvenció

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona, en sessió de data 21 de juliol de 2017, ha concedit una subvenció de 2.171,33€ a l'Ajuntament de Bonastre per a la realització de programes i activitats culturals.

• Publicat el setembre 2016

CREACIÓ LOCAL JOVES

Des de la regidoria de joventut es vol engegar el projecte de la creació d'un local per als joves. Si voleu formar part d'aquest projecte aportant idees o col·laborant-hi envieu un correu a jove@ajbonastre.cat

• desembre 2017

Subvenció

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona, en sessió de data 15 de desembre de 2017, ha concedit una subvenció de 6.872,18€ a l'Ajuntament de Bonastre per treballs forestals de manteniment de franges perimetrals de baixa densitat.

• Publicat el desembre 2017

Subvenció

La Diputació de Tarragona, per decret de la Presidència ha concedit una subvenció de 2.095,66 a l’Ajuntament de Bonastre,  per interessos de préstecs  convocatòria 2017.

1. 1
  2. 2